دانلود دوبله فارسی بازی Sniper Elite 3

نویسنده
تاریخ انتشار
۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
293 بازدید
15,000 تومان

جنگ جهانی دوم آن‌قدر تأثیر زیادی روی دنیا داشت که هنوز هم بحث شماره یک بسیاری از مجالس تاریخی و کتاب‌هاست. فیلم‌های سینمایی و بازی‌های ویدیویی نیز به‌نوبه خود به این جنگ بزرگ پرداخته‌اند و از Call of Duty تا Wolfenstein نسخه‌ای در این مورد منتشر کرده‌اند. سری بازی Sniper Elite نیز جنگ جهانی را از زاویه دید متفاوتی روایت می‌کند و اینجا شما نقش یک تک‌تیرانداز خبره رادارید. استودیو Rebellion این بار جنگ را در خطه آفریقا به نمایش گذاشته است و با Sniper Elite 3 ما به سفر صحرایی برده است و البته که باید چند آدم بده را نیز از دور خارج کرد.

https://gamedooble1.ir/wp-content/uploads/edd/2023/04/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-sniper-elite-3-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C.jpg

داستان پیرامون شخصیتی به نام کارل است که در نسخه‌های پیشین نیز ظاهر مبارک او را مشاهده کرده بودیم. این بار او در قلب قاره آفریقا ظاهر می‌شود و هدف تصرف صحرای شمال آفریقا را در سر دارد. این هدف البته با ترور کله‌گنده‌های دشمن و فرماندهانی حیاتی امکان‌پذیر است و باید قبل از دست به ماشه بردن، تحقیقی کامل انجام شود. شخصیت‌های مختلفی در بازی حاضر هستند و حتی آدولف هیتلر مشهور را نیز با آن سبیل خاصش خواهید دید و کسی از تیررس تفنگ شما دور نیست. Sniper Elite 3 پیشرفت زیادی در زمینه گیم پلی داشته است و با دوربین X Ray می‌توانید دم‌ودستگاه دشمن را مشاهده کنید و با شلیک به سمت او، خرد شدن جمجمه و قفسه سینه‌اش را مشاهده کنید و این صحنه‌ها فوق‌العاده هیجان‌انگیز و جالب هستند.

می‌توان با روش‌های مختلفی حواس دشمن را پرت کرد و یک‌باره کله منحوسش را هدف قرارداد و در آن‌یک از دنیا محوش کرد. پرتاب سنگ نیز بسیار کاربردی است و می‌تواند حواس دشمن را به‌خوبی پرت کند. جالب است که تنها با شلیک چند تیر به سمت یک نفربر یا تانک عظیم، در جا منفجر خواهد شد و تازه قدرت این تفنگ لعنتی را درک خواهید کرد. تغییر محیط بازی از برلین به آفریقا فوق‌العاده تصمیم خوبی بوده است و رنگ‌های بشاش آن جلوه خاصی به Sniper Elite 3 بخشیده است و باعث شده است که نورپردازی بازی شاهکار باشد. این بازی تجربه‌ای فوق‌العاده از یک تک‌تیرانداز خوب را ارائه داده است و ساعت‌ها شمارا مشغول خود خواهد ساخت.

مطالعه بیشتر

دانلود
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *