دانلود دوبله فارسی بازی Resident Evil 2 Remake

نویسنده
تاریخ انتشار
۲۶ بهمن ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
56 بازدید
70,000 تومان

اهریمن ساکن ۲ (Resident Evil 2 Remake) عنوانی است که نه تنها استانداردهای اولیه در نسخه قبلی را به شدت افزایش داد، بلکه به یکی از بهترین عناوین تاریخ در سبک وحشت و بقا تبدیل شد. همچنین یک بازسازی کامل و متفاوت از نسخه منتشر شده در سال ۱۹۹۸ است. این بازی به وسیله موتور بازی سازی قدرتمند و جدید کپ‌کام RE Engine ساخته‌شده که قبلاً در بازی بازی Resident Evil 7 مورد استفاده قرار گرفته بود. موتور گرافیکی قدرتمندی که نه تنها سری Resident Evil را نجات داده،‌ بلکه به نظر می‌رسد که کپ‌کام را هم در مسیر درستی برای ساخت عناوینی با کیفیت قرار داده باشد.بدین ترتیب، در قدم اول باید گفت که بازی Resident Evil 2 Remake عنوانی به شدت زیبا و با کیفیت از نظر بصری است، که تغییرات بسیاری را در فضای کلی بازی به ارمغان اورده است. بازی Resident Evil 2 Remake موفق شده تا به وسیله این موتور گرافیکی جدید، تبدیل به یک بازی خوش ساخت و زیبا شود که علاوه بر بازسازی نسخه اصلی، فضای مرموز، تاریک و ترسناک راکون سیتی را به بهترین شکل ممکن، برای مخاطبان زنده کند.

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/2023/11/ddl733p-23deb0d4-d054-4597-94f0-4092abfe3715.jpg

پیشینه :

دو ماه از رویدادهای Resident Evil و حادثه‌ی عمارت گذشته است و دانشمندان آمبرلا در آزمایشگاه زیرزمینی این شرکت در راکون سیتی مشغول پژوهش روی پروژه‌ای جدید هستند.در تاریخ ۲۹ سپتامبر ۱۹۹۸ با آلوده شدن آب شهری اکثر شهروندان منطقه‌ی کوهستانی راکون سیتی به واسطه‌ی یک سلاح بیولوژیکی تحت عنوان ویروس-تی تبدیل به زامبی شدند. این سلاح به طور سری توسط شرکت دارویی آمبرلا توسعه داده شده بود و وجود یک اختلاف در این شرکت منجر به ایجاد یک فاجعه‌ی بزرگ به مقیاس یک شهر شد.

داستان بازی :

لیان اس. کندی، یک افسر پلیس تازه‌کار که به دلیل عدم پاسخ‌گویی به تماس‌هایش توسط اداره پلیس راکون به راکون سیتی آمده ، در پمپ بنزین حومه‌ی شهر توقفی دارد. او در فروشگاه این مکان برای اولین بار با تعدادی زامبی روبرو میشود و معاون کلانتر دنیل کورتینی را میبیند، کسی که برای رسیدگی اوضاع به آنجا آمده، اما توسط یک زامبی کشته میشود. لیان با وجود زامبی‌ها قصد خروج از فروشگاه را دارد که در حین خروج با فردی به نام کلر ردفیلد روبرو میشود. کلر دانشجویی است که برای یافتن برادرش کریس میخواهد به راکون سیتی برود.هر دوی آن‌ها در تصمیمی مشترک سوار خودرویی میشوند تا خود را به اداره پلیس شهر راکون برسانند. با این حال در نزدیکی مقصد، خودروی آن‌ها طی تصادفی با یک کامیون که راننده‌اش آلوده شده بود، منفجر شد و مجبور شدند از هم جدا شوند و به طور جداگانه به سمت ایستگاه پلیس پیش بروند.

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

گویندگان:

سروش عبدالهی (لیان اسکات کندی) ، ساغر مشهدی زاده (کلر ردفیلد) ، فرزانه زارعیان (اِیدا وانگ) ، شیوا ریاستیان (آنت برکین) ، سعید مظفری (بِن برتولی) ، سارا وحدی (شِری برکین) ، محمد مهدی قاسمی (رابرت کندو) ، ابراهیم جنتی (ماروین برانا) ، علیرضا نیکوگر (برایان آیرونز) ، خسرو بهنوری (ویلیان برکین) ، صالح هاشمی (الیوت ادوارد) ، امیرحسین پروردی نژاد (هانک) ، عرفان آبکار (نایت هاک) ، پرستو موسوی (اِما کندو) ، مریم منفرد (رایانه) ، میلاد عیوضی (مجری رادیو) ، محمد حیدری (راننده کامیون) ، پوریا دهقانی ، مرتضی زادهوش ، امین شهپروصال ، امین شاهمرادی و…

مطالعه بیشتر

دانلود
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *