دانلود دوبله فارسی بازی Outlast 2

دانلود دوبله فارسی بازی Outlast 2
نویسنده
تاریخ انتشار
۱۲ دی ۱۴۰۲
دسته بندی
تعداد بازدید
96 بازدید
140,000 تومان

حتما به یاد داردی که بازی Outlast با فضای به شدت وحشتناک خود توانست جان تازه‌ای به بازی‌های سبک ترسناک بدهد و باعث شود تا کپکام جرأت کند و بازی Resident Evil 7 را بسازد.در بازی Outlast هدف شما این بود که یک آسایشگاه روانی رو جستجو کنید و تنها ابزار شما برای بقا، یک دوربین با قابلیت دید در شب بود که باید برای آن باطری پیدا می‌کردید. اکنون بازی Outlast 2 عرضه شده که حتی از قسمت اول هم ترسناک‌تر است و به هیچ وجه برای افراد با قلب بیمار توصیه نمی‌شود البته بازی Outlast 2 ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۶ عرضه شود، اما استودیو Red Barrels، سازنده بازی اعلام کرد که به هیچ وجه حاضر نیست یک بازی نیمه تمام را به بازار عرضه کند و قطعا عنوانی عرضه خواهد کرد که گیمر بعد از آن دیگر جرأت انجام بازی ترسناک یا دیدن فیلم وحشتناک دیگری را نداشته باشد.

https://gamedooble.com/wp-content/uploads/2024/03/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-outlast-2-nfgi-thvsd.jpg

داستان بازی Outlast 2 کاملا مستقل از قسمت اول اسبلیک لانگرمن و همسرش لین، برای تحقیقات درباره قتل زن جوان و حامله‌ای به نام جین دو، با هلی‌کوپتر راهی منطقه سوپای در صحرای آریزونای آمریکا می‌شوند. با سقوط ناگهانی هلیکوپتر و ناپدید شدن لین، بازی شما را به دل منطقه‌ای اهریمنی می‌کشاند که از همان دقایق ابتدایی سنگینی فضای شرارت‌بارش را احساس می‌کنید و پیش رفتن در بازی بسیار سخت به نظر خواهد رسید. در حقیقت نقشه ابتدایی در داستان (تحقیقات درباره قتل جین دو) به سرعت جایش را به پیدا کردن لین و گریختن از آن مکان شیطانی می‌دهد. بگذارید صادقانه احساساتم را درباره بازی بیان کنم! از فضاسازی بازی حیرت خواهید کرد. عاشقش خواهید شد. –البته اگر ترکیدن دائم زهره‌تان اجازه حظ بردن از آن را بدهد-. فضا سازی این بازی خارق العاده است.

Outlast 2 گام‌های جدیدی در ژانر بازی‌های Survival Horror برداشته است. این بازی توانسته با تبدیل کردن فضای بسته و بیمارستانی، به محیطی باز با عوارض طبیعی همچون مزرعه ذرت، کوهستان، دریاچه، خانه‌های محلی، جنگل و غار، به همان اندازه ترسناک باشد که در محیط‌های بسته. البته بخشی از داستان بازی که به عنوان یادآوری خاطرات یا فلاش بک، منطقه سوپای را با محیط مدرسه عوض می‌کند، دالان‌ها و اتاق‌های فرو رفته در تاریکی را نیز به عنوان دست مایه کار خود در نظر گرفته است. جایی در بازی به خلیجی متروک وارد می‌شوید که محیطی وسیع دارد. با چشم اندازی تاریک و مه گرفته. بایستی سوار کلکی بشوید و بر سطح خلیج روان شوید. هرگز تصورش را نیز نخواهید کرد که راندن روی سطح آب هم اینقدر دلهره آور باشد. گویی استدیوی Red Barrels خواسته توانایی خود را در انتقال ترس با هر فضایی به مخاطبان اثبات کند.

در بازی Outlast 2 نیز، دوربین فیلمبرداری سلاح شماست و باید با استفاده از قابلیت دید در شب، در تاریکی راه خود را پیدا کنید. همچنین، باتری دوربین شما نیز به سختی پیدا می‌شود. هوش مصنوعی دشمنان در این بازی کاملا تغییر کرده و بهبود یافته و شما دائما نگران سرنوشت خود خواهید بود.

البته تعداد مکان‌ها برای مخفی شدن نیز افزایش پیدا کرده است و اکنون می‌توانید علاوه بر زیر تخت‌ها یا درون کمدها، در استخرها، پشت وسایل خانه و حتی درون بشکه‌های خالی مخفی شوید.

 

📽بازی کامپیوتری Outlast 2

🎙مدیران دوبلاژ: مانی لاسمی و سمیه سعیدی
🎧صدابردار : ووریا وحدتی
📠ترجمه و همگام سازی : کیمیا تیمور زاده

ترجمه پرونده ها : گیم ساب

فنی : Gamedub Technical Team

گویندگان : ( به ترتیب اولویت )

بِلیک (نصیر سرایانی)
لین (سمیه سعیدی)
کشیش ناف (امید امامی)
مارتا (انیس یاسری)
جسیکا (فرحناز منصوری)
ایتن (امیر حسین شکری)
وَل (مانی لاسمی)
لِیرد (مازیار ملت خواه)
نوجوونی بلیک (ووریا وحدتی)

و

🌟 لوتر میلچ ( عالیجناب سعید مظفری) 🌟

لیست گویندگان NPC:

امید کمالی، محمود رضا امینی، ابولفضل ابویسانی، سیما عرفانی، مانی لاسمی، فاطمه قادری، پارسا فرهنگ، سبحان بهادری، محمد عزیزی، معین غلامی، امیر حسین شکری

🙏🏼تشکر ویژه از:

بنیاد فرهنگی هنری سکوت

و

احسان خجسته مقدم

کلیه حقوق این بازی در اختیار گیم دوبله بوده و تکثیر  و انتشار  آن به هر نحو شرعا حرام می باشد.

مطالعه بیشتر

راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *