دانلود دوبله فارسی بازی نیمه عمر Half Life 2

نویسنده
تاریخ انتشار
۲ بهمن ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
335 بازدید
30,000 تومان

سال از اولین بازی که با Gordon Freeman آشنا شدیم می گذرد . او یکی از دانشمندانی بود که در Black Mesa به تحقیق مشغول بودند . هر دو نسخه بازی ، بازیهای فوق العاده ای بوده اند . در این نسخه جدید لحظات فراموش نشدنی را ملاحظه می کنید که در نهایت دقت و حساسیت خلق شده اند و شاید بتوان این بازی را از بهترین بازیهای FPS دانست . فضای این بازی با فضای بازی قبلی بسیار متفاوت است .

نیمه عمر Half Life 2 نسخه فارسی دارینوس

۶شاید شما در آن قسمت پیروز شده و آن را با موفقیت به پایان برده باشید ، اما در این قسمت ملاحظه می کنید که زمین دیگر در اختیار نیروهای زمینی نیست . شما در فضایی قرار می گیرید که از معدود مکانهایی است که بعد از حمله دشمن به زمین سالم باقی مانده است در این بازی در نقش Gordon Freeman ظاهر می شوید . در تمام طول بازی ازاو هیچ صحبت و حرفی شنیده نمی شود . اما افراد حاضر در بازی برای کمک به او ( یا شما ) از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند و او را یاری می کنند تا به مطلوبش دست یابد و وظیفه ای که بر عهده دارد را به پایان برساند . هوش مصنوعی بازی به صورت جالبی طراحی شده بنابراین شاهد واکنشهای جالبی از طرف نیروهای دشمن بوده و ملاحظه می کنید که آنها در مکانهای مناسبی پناه گرفته ، هنگامی که از نارنجک استفاده میکنید از شما می گریزند و … درگیریهای این بازی با یکدیگر و مشابهت نداشته و چنین به نظر می رسد که با دشمنی روبرو هستید که هر بار واکنش و رفتار متفاوتی از خود نشان داده و رفتارشان مبتنی برخرد و آگاهی اوست . از نکات جالب بازی این است که هر سلاح جدیدی که در اختیار شما قرار دارد به نحوی مورد استفاده قرار می گیرد تا با آن آشنا تر شوید . یکی از جالب ترین سلاحهای موجود در این بازی ، سلاحی است که براساس جاذبه کار می کند و شما طرز به کارگیری آن را در بخشهای میانی بازی فرا میگیرد . هر چند که حتی بدون وجود این سلاح هم ، این بازی ، بازی بی نظیری است ، اما به کارگیری آن در بازی بر ارزشهای موجود در آن می افزاید . اما بخشهای پایانی این نسخه نسبت به نمونه قبلی بسیار شاخص تر و برجسته تر است . در حالیکه در Half – Life قسمتهای پایانی ، قسمتهای آشفته و گیج کننده بودند اما دراینجا بخشهای پایانی از بهترین بخشهای بازی هستند که هم انجام و به پایان رساندن آنها کار سختی است و هم اینکه نقطه عطف بازی به حساب می آیند و شاید این بازی عمده اعتبار خود را به این بخشها مدیون است .

همچنین در اینجا ملاحظه می کنید که به جزئیات با دقت بالایی پرداخته شده و تمام صحنه ها به طورکامل و دقیقی طراحی شده اند و حساسیت و و سواس عجیبی در این طراحی به کار گرفته شده است و در نتیجه تصاویر فوق العاده ای خلق شده است . به گونه ای که گمان می کنید که چنین مکانی وجود خارجی دارد . حتی در طراحی افراد هم این مسئله به خوبی رعایت شده و تغییر خطوط چهره آنها با شرایط روحیشان کاملاً مطابقت دارد . این بازی از صداگذاری بسیار مناسبی برخوردار است . در نتیجه فضاها کاملاً واقعی به نظر می رسند. و تنها ایرادی که به آن وارد است این است که موزیک می توانست نقش مهمتری را در اینجا ایفا کند اما این مسئله اتفاق نیفتاده است.

مطالعه بیشتر

دانلود نیمه عمر Half Life 2
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *