دانلود دوبله فارسی بازی Faces of War

نویسنده
تاریخ انتشار
۲۲ فروردین ۱۴۰۲
تعداد بازدید
266 بازدید
15,000 تومان

یک بازی بسیار زیبا که دارای قابلیت شبکه با پشتیبانی از ۱۶ بازیکن است ،Faces of Warتجربه ای است که جنگ های متفقین (آلمان وروسیه ) را در دوران جنگ جهانی دوم به نمایش می کشد ، یکی از چشمگیر ترین بازی های استراتژیک با مضامین جنگ جهانی دوم را تجربه خواهید کرد ، گیم پلی این بازی بر اساس انتخابات تاکتیکی شما بنا نهاده می شود .این بازی از سیستم فیزیک به بهترین نحو استفاده می کند ، از آن جا که نابود کردن اهداف هدف عمده ی جنگ است بازی Faces of War با مکانیزم فیزیک خوبی که دارد یک جنبه ی هیجان انگیز بوجود می آورد .در طراحی این بازی عناصر جنگ جهانی دوم به چشم می خورند . نیرو های آمریکایی ، انگلیسی ، شوروی و آلمانی را در زمان جنگ جهانی کنترل کنید.

https://gamedooble1.ir/wp-content/uploads/edd/2023/04/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%86%D9%87%D8%B1%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C.jpg

سایر توضیحات : این بازی  دارای یک سیستم هوش مصنوعی بسیار پیچیده است . هم تیمی های هوش مصنوعی شما موقعیت های جدیدی را ایجاد می کنند ، سربازانی که توسط هوش مصنوعی کنترل می شوند دقیقا دستورات بازیکن را انجام نمی دهند آن ها برای انجام کار فکر می کنند و به بهترین  و امن ترین شیوه عمل می کنند . مکانیزم فیزیکی این بازی بسیار واقع گرایانه است . هرچیزی را در محیط این بازی می توان تحت تاثیر قرار داد و برای ایجاد برتری استفاده کرد .این بازی با بهبود دادن تاکتیک های بازیکن ، عکس العمل های پیشرفته یِ هوشِ مصنوعی و سیستم فیزیکی آنی ، گارانتی می کند که هیچ گاه ماموریت هایی که تجربه می کنید مثل هم نخواهند بود . نکته ی بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید تجربه ی ۱۶ نفره Lan است که برای بازی در نظر گرفته شده است .شما می توانید این بازی زیبا را به دوستانتان به صورت Lan بازی کنید ، با استفاده از GameRanger نیز می توان این بازی را همراه با دوستان از راه دور بازی کرد .

مطالعه بیشتر

دانلود
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *