دانلود دوبله فارسی بازی هراس Fear

نویسنده
تاریخ انتشار
۲۷ اسفند ۱۴۰۱
دسته بندی
تعداد بازدید
330 بازدید
30,000 تومان

FEAR نام یک آژانس فوق سری دولتی است که در ماموریتهای خاصی شرکت می کند و شما در این بازی به عنوان فردی از اعضاء آن ظاهر می شوید.

در آغاز بازی ملاحظه می کنید که یک فرمانده نظامی به نام پکستون فتل(Paxton fettle) تحت تاثیر شبح یک دختر بچه، از حالت طبیعی خارج می شود و فرماندهی ارتش سری سربازان شبیه سازی شده که به لحاظ روانی تحت فرمان او هستند را در اختیار می گیرد. این گروه بدون داشتن هدفی خاص به یکی از شهرهای آمریکا حمله ور می شود. شما و سایر اعضاء FEAR به همراه نیروهای مخصوص باید به هدف اصلی آنها پی برده و آنها را متوقف کنید.

https://gamedooble1.ir/wp-content/uploads/edd/2023/03/%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%AB%D8%B4%D9%82-%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%84%D9%87-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C.jpg

فضایی که برای این بازی خلق شده فوق العاده است. لحظات درگیریها و جدال مانند صحنه های درگیری واقعی هستند. گردو غباری که در محیط بر پا می شود، گلوله هایی که به طرف هم شلیک می شوند و . . . یک فضای واقعی را شبیه سازی می نمایند. سلاحهای متنوعی در اختیار شما قرار داده می شوند که هر کدام از آنها با توجه به موقعیتی که مورد استفاده قرار می گیرند کاملاً مفید و کار آمد هستند. در هر مرحله تنها سه سلاح به همراه دارید.

هوش مصنوعی طراحی شده برای این بازی بدون شک یکی از دقیقترین بخشهای این بازی به حساب می آید و واکنشهای سریع و مبتنی بر تاکتیک نیروهای دشمن و رفتارهای غیر قابل پیش بینی آنها از این مسئله سرچشمه می گیرد. پناه گرفتن نیروهای دشمن ، استفاده از نارنجک علیه شما و وجود Auto Save در قسمتهای مختلف بازی از قابلیت های دیگر این بازی حساب می آید.

طراحی گرافیک بازی، رعایت قوانین فیزیکی در طراحیها، و صداگذاری بسیار دقیق انجام شده و ماحصل این دقت، خلق تصاویری فوق العاده و ایجاد فضایی باور پذیر و تأثیر گذار است و شاید در این مجموعه، برترین عنصر موجود صداگذاری بی نقص بازی باشد . در شرایطی که در اغلب موارد تاریکی فضا را احاطه نموده استفاده از شنوایی از عوامل مهم محسوب می شود که در اینجا این عامل به دقت در نظر گرفته شده و جوانب مربوطه به آن رعایت شده اند.

از دیگر نکات مهم و قوت بازی گرافیک فوق العاده آن است که آن را هم ردیف DoomIII و Half Life2 قرار می دهد. با نزدیک شدن به شخصیتهای حاضر در بازی مشاهده می کنید که حتی خصوط چهره آنها نیز کاملاً طبیعی و مطابق با واقعیت طراحی شده است. قوانین نیز در این بازی کاملاً رعایت شده اند.

این بازی ترکیبی از بازیهای Action و Horror(ترسناک) است که می توان آن را در زمرۀ بهترین بازیهای F.P.S به حساب آورد.

مطالعه بیشتر

دانلود
راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.
  • دیدگاه های ارسالی، پس از تایید توسط تیم مدیریت در گیم دوبله منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه هایی که به غیر از زبان فارسی، تکراری یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که حاوی الفاظ زشت، تبلیغاتی، سیاسی و یا توهین به اشخاص باشند، منتشر نخواهند شد
  • برای دانلود با سرعت بالا، قابلیت ایست و چندین امکانات دیگر، از نرم افزار IDM در ویندوز و ADM در موبایل استفاده کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *